„Šiuo metu dėl pandemijos susiduriame su didžiuliais iššūkiais. Kurdami šią viktoriną pirmiausia galvojome apie pokyčius, kurie atsirado dėl socialinių kontaktų ribojimo. Visi pripratome prie nuotolinio mokymosi ir nuotolinių verslo susitikimų, tačiau socialų laisvalaikį skaitmeninėmis priemonėmis pakeisti sunkiau. Tikimės, kad šis žaidimas Lietuvoje taps populiarios protmūšių kultūros dalimi ir įsitvirtins skaitmeninėje erdvėje“, – sakė Šiaurės ministrų tarybos biuro Lietuvoje vadovė Helén Nilsson.
Žaidimą vienu metu gali žaisti vienas ar keli vartotojai. Viktoriną sudaro daugiau kaip 300 profesionaliai parengtų klausimų apie Šiaurės šalis. Žaidimo kūrėjai tikisi, kad žaidimas taps įrankiu, galinčiu palengvinti ir mokytojų ar bendruomenių lyderių darbą visame Šiaurės ir Baltijos regione.
„Ši viktorina gali tapti įdomia veikla bendraklasiams ir naudingu įrankiu mokytojams įtraukiant mokinius į virtualias pažintines veiklas. Tai taip pat puikus būdas suburti draugus ar šeimą į virtualias varžybas, pukiai praleisti laiką ir tuo pačiu daugiau sužinoti apie Šiaurės šalis“, – sakė Helén Nilsson.
Internetine viktorina siekiama prisidėti prie Šiaurės ministrų tarybos vizijos skatinti naujus skaitmeninio mokymosi metodus ir priemones bei gerinti kalbinį ir kultūrinį supratimą Šiaurės ir Baltijos šalių regione.
Viktorina prieinama keturiomis kalbomis: lietuvių, latvių, estų ir anglų.
Išbandyk savo žinias Šiaurietiškame protmūšyje: https://bit.ly/3cSpTNL